Naleśniki z musem jabłkowym i sosem cynamonowym

Raz na jakiś czas mam ochotę na słodkie. Chciałam do tego zrobić sos waniliowy, ale wpadł mi cynamon w ręce, serek mascarpone też był.

Takim cudem pyszne danie było gotowe w 15 minut.

Składniki:

– 5 szt. naleśników

– mus z jabłek

– 200 g serka mascarpone lub bita śmietana

– 2 łyżki gęstej śmietany

– łyżka duża cynamonu

– 2 łyżki cukru pudru

Wykonanie:

Serek dajemy na miseczkę, dodajemy cukier, cynamon, śmietanę. Mieszamy na gładką masę.

104_4010

Mus jabłkowy podgrzewamy trochę. Jeśli nie mamy w spiżarni to musimy zrobić. Ja akurat mam bardzo dużo 🙂

104_4007

Smarujemy musem naleśniki, składamy w kopertę, na wierzch dajemy łyżkę sosu.

Plasterki jabłka ze skórką smażymy krótko na maśle z każdej strony, posypujemy cukrem, żeby sie zrobił delikatny karmelek.

Zdobimy naleśniki.

104_4012

 

2 thoughts on “Naleśniki z musem jabłkowym i sosem cynamonowym

  1. no proszę takie proste, a takie pyszne, można to zrobić jako deser albo danie obiadowe, ja wypróbowałam ten przepis jako obiad, rodzinie bardzo smakowało było pyszne POLECAM 🙂

Skomentuj

