Sałatka z paluszków krabowych z ananasem

Dla mnie jest to sałatka doskonała. Pierwszy raz kupiłam sobie mały pojemniczek będąc parę lat temu w sanatorium i tak mi posmakowała, że rozebrałam ją na czynniki pierwsze i od tamtego czasu robię tylko taką.

Składniki:

– paczka paluszków krabowych

– puszka ananasów

– mała puszka kukurydzy

– 3-4 ogórki konserwowe

– biała część pora

– mała cebulka/ szalotka/

– 2 łyżki majonezu babuni

– 3-4 łyżki gęstej śmietany

sól, pieprz

Wykonanie:

Pora kroimy na cieniutkie paski a cebulkę w drobną kosteczkę. Przelewamy wrzatkiem  na sitku studzimy.

IMG_2142

Jeśli paluszki sa bardzo zbite, rozwijamy je i kroimy wzdłuż cienkie paseczki. Ananasy kroimy w kostkę. Nie daję całej puszki ananasów.

Zostawiłam 2 plastry.

IMG_2145 IMG_2143

Ogórek kroimy w drobną kosteczkę, dodajemy odcedzoną kukurydzę. Majonez mieszamy ze śmietaną.

Doprawiamy do smaku. Z przyprawamy ostrożnie bo sałatka ma być bardziej słodka niż słona. Na koniec dodajemy majonez ze śmietaną.

IMG_2148

 

 

 

IMG_2152

 

 

Skomentuj

