Ciasteczka deserowe

W opisie rolady napisałam, że zrobiłam jeszcze ciasteczka. Właśnie znalazłam trochę czasu między meczami to szybciutko opiszę :).

Ja akurat wykorzystałam nadmiar biszkoptu, który zrobiłam na roladę. Do jednego dodałam barwnika 3 krople.

Ale na kilka ciasteczek/ ok. 10 szt/ pieczemy biszkopt dosłownie  z 2 jaj i kolorujemy jeśli chcemy.

Po wystudzeniu wykrawamy foremką kółka.

IMG_2050

Masa:

100 ml śmietanki ubijamy z cukrem, dodajemy 2 łyżki serka mascarpone i 1 łyżeczkę wcześniej rozpuszczonej żelatyny.

2 łyżki białej masy odkładamy.

Do masy dodajemy 2 łyżki nutelli.

IMG_2049

 

Składamy ciasteczka.Na spód biały biszkopt, ponczujemy, masa, różowy biszkopt, ponczujemy, masa.

IMG_2052 IMG_2054

Górę ubieramy białą masą, owocami lub ozdobami z czekolady.

IMG_2063

Wszystkie składniki do ciasteczek wykorzystałam robiąc roladkę pomarańczową 🙂

Skomentuj

